Sprzedaż i serwis sprzętu komputerowego |
Cz03 Wrz
|
- Sprzedaż sprzętu komputerowego Nasza firma prowadzi sprzedaż detaliczną (dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego) komputerów i sprzętu komputerowego wszelkiego typu. Części renomowanych producentów dobierane są w najlepszych możliwych konfiguracjach. (stosunkiem potrzeb klienta/jakości/ceny). Do każdego zamówienia podchodzimy w sposób indywidualny, a po wnikliwej analizie rynku oferujemy rozwiązania najbardziej optymalne dla zamawiającego. Montujemy zestawy komputerowe nowe jak również modernizujemy już istniejące. Na sprzęt i części udzielamy gwarancji własnej lub gwarancji producenta. Realizujemy zamówienia nietypowe w miarę możliwości firmy w możliwie najlepszych cenach i sensownym czasie. - Naprawa sprzętu komputerowego oraz peryferiów komputerowych Nasz serwis dzięki współpracy z doświadczonymi osobami naprawia każdą usterką możliwą do naprawy, a w przypadku wymiany oferuje części podobnej jakości lub nowsze. Wszelkie problemy staramy się usuwać szybko i solidnie. Te najtrudniejsze zajmują trochę więcej czasu, więc w szczególnych przypadkach, dla naszych stałych abonentów w miarę możliwości oferujemy sprzęt zastępczy na czas naprawy. - Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne Oferujemy również możliwość wykonywania przeglądów konserwacyjnych sprzętu pozwalających wychwycić większość ukrytych wad lub zużycie części, mogących doprowadzić do jego trwałego uszkodzenia przy dalszej eksploatacji powodując przerwy w pracy i co się często zdarza utratę danych. - Instalacje i konfigurację sprzętu i oprogramowania
W przypadku podpisania umowy serwisowej z naszą firmą wszystkie powyższe punkty realizowane są w siedzibie klienta z odpowiednio krótkim czasem reakcji. Zapewnia to klientowi sprawne działanie sprzętu a tym samym całej struktury bez ponoszenia dodatkowych kosztów transportu do i od serwisu. Ponadto do sprzętu zakupionego w naszej firmie dodajemy bezpłatny pakiet przeglądów gwarancyjnych. Nasz pracownik zadba o 'doglądanie' Państwa sprzętu komputerowego nawet bez uprzedniego zgłoszenia jakichkolwiek awarii. Ceny umowy kształtowane są w zależności od wielkości struktury informatycznej oraz ilości interwencji w skali tygodnia/miesiąca/roku.
|
|
Poprawiony: piątek, 06 lipca 2012 10:45 |